Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 13 februari, 2009

Stackars Emil

Han hostar och nyser och näsan rinner mest hela tiden. Och att få snoret borttorkat är inte kul, då skriker han högt. Idag har han fått varm svartvinbärssaft mot hostan men det gjorde nog vare sig till eller från. Önskar så att det ska gå över så att han slipper vara sjuk och må dåligt, plus att vi kanske kan få sova på nätterna.
Igår var jag ledig tillsammans med Emil. Vädret var superfint så jag kände att jag borde varit ut och gått langrenn men jag har inte riktigt hittat tekniken efter graviditeten och då ville jag inte ut med Emil i pulken. Istället körde jag ett pass på ergometercykeln medan Emil sov ute i vagnen. Det var tungt, tror inte jag har kört så hårt sedan någongång förförra sommaren. Känns iallafall skönt att jag ändå orkar såpass som jag gör 🙂 På eftermiddagen tog jag och Emil en promenad med vagnen i det härliga vädret.
Idag har jag jobbat och Mikael och Emil har busat.

Emil är glad även om han är superförkyld

Read Full Post »